terug

Welke promotionele artikelen voor een beurs

Wanneer je naar een beurs gaat is het altijd de vraag: Wat geven we weg aan alle prospects en aan de bestaande relaties die onze stand bezoeken? Je wilt natuurlijke promotieartikelen laten bedrukken met je eigen logo of slogan zodat de relaties je jouw bedrijf en product blijven herinneren.

Ten eerste is er een verschil tussen weggevertjes (give aways) en relatiegeschenken. Een weggevertje is een goedkoop promotioneel artikel dat je meegeeft aan mensen die langs je stand lopen en interesse tonen. Je doet ze bijvoorbeeld  in de tas met documentatie. Of je staat in het gangpad en na een praatje geef je dit mee. Het is laagdrempelig, goedkoop en je kunt het in grote getale weggeven. Bij weggevers kun je denken aan pennen, snoepjes, memoblokjes, sleutelhangers en zo is er nog veel meer. Kijk hier om wat ideeën op te doen. Geschikt voor een grote doelgroep met een vrij algemene functie. Een promotieartikel met logo van jouw bedrijf. Dit ter ondersteuning van je aanwezigheid en opvallen bij een grote groep mensen.

Relatiegeschenk met logo

Voor bestaande relaties en interessante prospects, waar tijdens de beurs contact mee hebt adviseren wij een ander relatiegeschenk. Deze doelgroep is bekend bij jullie en je weet dus waar het interesse gebied van deze klanten en prospects ligt. Speel daar op in en verzin een relatiegeschenk dat past bij zowel jullie bedrijf of product en het interessegebied van de klant. Bedruk deze relatiegeschenken met  jullie logo en overhandig dit relatiegeschenk op de beurs.

Originele promotieartikelen

Iedereen wil graag een origineel promotieartikel weggeven. Dat is ontzettend moeilijk omdat er al erg veel op de markt is en je vaak in een bepaalde hoek zit met je bedrijf of branche. Denk je aan de bouw, dan kom je al snel uit op alles wat te maken heeft met de bouw zoals rolmaten, multitools, sleutelhangers met passers enz. Wil je echt iets origineels dan moet je eigenlijk ook iets doen wat heel gek is en totaal niets met je branche te maken heeft. Dan val je echt op, maar je moet er wel het lef voor hebben. Denk dus vooral buiten de kaders en kom met iets eigenzinnigs.

Heb je advies of inspiratie nodig? Bekijk onze website eens of neem contact met ons op. We denken graag met je mee


geschreven door Saskia Bloemers - 11-02-2020 13:37

laatst geupdate op : 04-03-2020 09:33

tags :